Topp ti tirsdag; Bøker som gjør at jeg har lyst til å reise

Ny tirsdag og på tide med en ny topp ti tirsdag-liste takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema var valgfritt innen sommerlesing, så jeg bestemte meg for å skrive en liste over bøker som gjør at jeg har lyst til å reise.


Her er min liste;

Mitt elskede Havanna av Daína Chaviano

Biter av lykke av Anne Ch. Østby

Stryk meg over håret av Agnes L. Matre

Habanita av Fabiola Santiago

Hvite jenter kan ikke synge blues av Martine Johansen

Sukkerplantasjen på Puerto Rico av Esmeralda Santiago

Safranhuset av Rosanna Ley

Down and Out i Kathmandu av Jennifer S. Alderson

Devil-Devil av G. W. Kent

Gypsy Masala av Preethi Nair

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge