Book Blogger Hop; Hvor langt i forkant leser jeg bøkene jeg omtaler?

Ny fredag og nytt innlegg i forbindelse med Book Blogger Hop, takket være bokbloggen Ramblings of a Coffee Addicted Writer. Denne ukens spørsmål var hvor lenge i forkant jeg har lest bøkene jeg omtaler på bloggen.




De bøkene jeg omtaler har jeg som regel lest rundt en måned før omtalen blir postet på bloggen, rett og slett fordi jeg leser en del bøker, samt poster en del andre innlegg, så derfor tar det litt tid. Det kan nevnes at det av og til varierer hvis jeg flytter rundt på noen innlegg hvis jeg får muligheten til å for eksempel bli med på en og annen Book Blitz eller lignende.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge