Topp ti tirsdag; TV-serier med tre eller færre sesonger

Ny tirsdag og dermed ny topp ti liste takket være The Broke and the Bookish. Denne ukens topp ti liste er derimot litt annerledes med tanke på at jeg skal ta for meg mine topp ti TV-serier med tre eller færre sesonger.

TV-seriene jeg har på denne listen er som følger;

  1. Marvel's Jessica Jones
  2. iZombie
  3. Bates Motel
  4. Salem
  5. Hannibal
  6. Sleepy Hollow
  7. Black Sails
  8. Ripper Street
  9. Shadowhunters
  10. Strange Empire

Comments

  1. Izombie og sleepy hollow er to av mine favoritter også 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. iZombie og Sleepy Hollow er definitivt kjekke serier. :-)

      Delete
  2. Jeg har ikke sett noen av disse :O Føler at jeg ser for lite TV akkurat nå ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Er usikker på om alle vises på norske kanaler, siden jeg bruker Netflix for å se dem. ;-)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge