Topp ti tirsdag; Bøker på høstens skal-lese liste

Ny tirsdag og på tide med ukens topp ti tirsdagsliste, takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema var bøker på høstleselisten min. Jeg kan innrømme at jeg henger litt etter når det gjelder enkelte leseutfordringer jeg har meldt meg på, grunnet leseeksemplarer, pensum og lignende, så en god prosentandel av denne lista har forbindelse med leseutfordringer.

Listen er i hvert fall denne;

Best Ghost Stories av Charles Dickens

Things Fall Apart av Chinua Achebe

Frankenstein av Mary Shelley

The Great Gatsby av F. Scott Fitzgerald

Emma av Jane Austen

Hunden fra Baskerville av Sir Arthur Conan Doyle

The Master and Margarita av Mikhail Bulgakov

Stolthet og fordom av Jane Austen

Heart of Darkness av Joseph Conrad

The Last Brother av Nathacha Appanah

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge