Book Blogger Hop; Ønske om å skrive bok?

Ramblings of a Coffee Addicted Writer har det ukentlige temaet Book Blogger Hop, og ukens spørsmål var "Have you ever wanted to write a book? If so, what genre would you choose? And... have you been successful in writing a book?".

Jeg har ingen problemer med å innrømme at en av de største drømmene jeg har, er å få skrevet og utgitt en bok, aller helst en roman. Jeg har flere ideer i hodet, blant annet en som går inn under kategorien urban fantasy. Enn så lenge, har jeg dessverre ikke muligheten til å gjøre noe med akkurat dette, siden studiene tar store deler av tiden min.

Comments

  1. Lykke til! øvelse gjør mester :) En dag finner du sikkert den tiden du trenger!
    Ha en god helg :)
    Lexxie @ (un)Conventional Bookviews

    ReplyDelete
  2. You can always try writing a short story first before attempting to write a novel.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge