Book Blogger Hop; Gir jeg bøker som gaver?

Ramblings of a Coffee Addicted Writer har det ukentlige temaet Book Blogger Hop, og denne ukens spørsmål var "Gir jeg bøker som gaver?".


Selv om jeg har mine bibliofile tendenser, tilhører det sjeldenhetene at jeg gir bøker i gaver, selv om det har hendt. De gangene jeg har gitt en bok som gave, er det fordi jeg har visst at vedkommende ville ha X bok eller likte den spesifikke forfatteren. Derimot har jeg i flere tilfeller gitt gavekort fra en bokhandel, slik at mottakeren kan bestemme selv.

Comments

  1. Der er vi helt enige. Jeg gir kun bøker i gave som jeg vet vedkommende ønsker seg, ellers er gavekort bankers - hver gang! Ingenting er verre enn å kjøpe egen favorittbok til en person, for å se - når de pakker opp - at den er fullstendig skivebom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gavekort er veldig hendig når en ikke er hundre prosent sikker på hva slags bok en skal kjøpe, spesielt hvis en ikke har lyst til å gi penger i en konvolutt til vedkommende.

      Delete
  2. I love to receive gift cards to bookstores. :-) I like to give them too, especially when I can't quite settle on a book to give to a person.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge