Topp ti tirsdag; Vårleseliste

Ny tirsdag og ny topp ti liste, takket være The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er vårleseliste.



Min liste er som følger;
  1. Den stumme jenta av Hjorth & Rosenfeldt
  2. Alex av Pierre Lemaitre
  3. Sukkerplantasjen på Puerto Rico av Esmeralda Santiago
  4. Tellemarck av Morten Øyen
  5. Silo av Hugh Howey
  6. Din, alltid av Gøhril Gabrielsen
  7. Dødsleirene på norsk jord av Jarle Elvemo
  8. Et rike for sultne sjeler av Lorraine López
  9. Barnepiken av Kathrin Stockett
  10. Skriften i min panne av Nafisa Haji

Comments

  1. jeg har lest nummer 1 og nummer 5, de kan du i alle fall glede deg til. Etter å ha lest Ellikken sin omtale av Din, alltid har jeg bestilt den på biblioteket. Ha en fin leseuke!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Høres ut som jeg har noe å glede meg til. :-) Ha en fin leseuke du også.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge