Topp ti tirsdag; Ti bøker jeg ville klassifisert som tidenes favorittbøker av de jeg har lest de siste tre årene

Ny tirsdag og ny topp ti liste, takket være The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er ti bøker jeg ville klassifisert som tidenes favorittbøker av de jeg har lest de siste tre årene.



Av alle de bøkene jeg har lest, er disse på listen;

  1. Explore Everything - Place-hacking the City av Bradley Garrett
  2. Nattens sirkus av Erin Morgenstern
  3. The Bell Jar av Sylvia Plath
  4. Lynet over Hiroshima av Toshi Maruki
  5. The Red Shoes av Laura Erwin
  6. Lykkeravnene av Paul Durham
  7. Tunisian Girl - blogger i den arabiske våren av Lina Ben Mhenni
  8. En gatekatt med navnet Bob av James Bowen
  9. Vindeltorn av Tone Almhjell
  10. Mitt elskede Havanna av Daína Chaviano

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge