Omtale; Beyond the Pale Motel av Francesca Lia Block

For en stund siden var jeg så heldig at jeg fikk et leseeksemplar av boka Beyond the Pale Motel av Francesca Lia Block, og jeg leste den for litt siden i forbindelse med 2015 Cloak and Dagger Mystery Reading Challenge.

Catt og Bree driver frisørsalongen Head Hunter i LA, og de begge har vært edru i over ti år. Men når Dash, Catt's ektemann forlater henne og en av naboene blir drept av The Hollywood Serial Killer, begynner Catt's liv å gå nedover. I tillegg registrerer Catt at flere av ofrene ligner på Bree og hun lurer på om venninna kanskje står for tur.

Dette er en bok som jeg leste på under fire timer en kveld, rett og slett fordi jeg slet med å legge den fra meg, såpass spennende var den.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge