Topp ti tirsdag; Bøker jeg er usikker om jeg vil lese

Takket være bokbloggen The Broke and the Bookish, er denne ukens topp ti tema "bøker jeg er usikker om jeg vil lese". Har basert min egen liste på bøker jeg har hatt "på vent" helt siden jeg har anskaffet meg dem (og det kan faktisk være 10-12 år siden for enkelte av dem, bare for å sette ting i litt perspektiv). Kan formodning være at jeg en gang finner på at jeg skal lese titlene, men det kommer ikke til å være i umiddelbar fremtid.


  1. Danser med ulver - Michael Blake
  2. Olavs draumar - Jon Fosse
  3. Overført - Hari Kunzru
  4. Det som aldri skjer - Anne Holt
  5. Bare en dag til - Mitch Albom
  6. The Pelican Brief - John Grisham
  7. Animal Liberation - Peter Singer
  8. Free the Animals - Ingrid Newkirk
  9. The Reprieve - Jean Paul Sartre
  10. Dubliners - James Joyce

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge