Dewey’s Readathon april 2014

Da var april versjonen av Dewey’s Readathon over for denne gang, og jeg kom meg faktisk igjennom noen titler, selv om jeg også hadde andre ting å gjøre. Det jeg fikk lest er;

Barnebøker/bildebøker
Just Who Does This Child Take After? av Éva Janikovszky
Grandmother’s Dreamcatcher av Becky Ray McCain
Paddington; The Original story of the bear from Peru av Michael Bond

Diktsamlinger
Songs For The Open Road; Poems of Travel & Adventure – Edited by The American Poetry and Literacy Project
Native American Songs and Poems; An Anthology – Edited by Brian Swann
Jabberwocky & Other Poems av Lewis Carroll
Digte av Yahya Hassan


Valgte å ta noe som var kjapt å lese, slik at jeg kom igjennom flere titler. Omtaler kommer etter hvert.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge