Topp 10 tirsdag; Populære forfattere jeg ikke har lest

Bokbloggen The Broke and the Bookish har topp ti liste hver tirsdag og denne uken er temaet "Populære forfattere jeg ikke har lest". For min del var ikke en "topp ti" liste nok, siden det er en haug med populære forfattere jeg ikke har lest, så lista mi er mer tilfeldig i utvalget.

Listen min er som følger;

1.       Victoria Hislop

2.       Jo Nesbø

3.       Jørn Lier Horst

4.       Stieg Larsson

5.       Tore Renberg

6.       Cecilia Samartin

7.       Stephenie Meyer

8.       Karl Ove Knausgård

9.       Suzanne Collins

10.   Kate Morton

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge