Omtale; Godchild 1-3 av Kaori Yuki

Selv om jeg iblant leser manga, tror jeg det er første gangen jeg skriver omtale om manga på denne bloggen. Jeg har hatt Godchild 1-3 av Kaori Yuki liggende en stund (som så mange andre bøker), og leste igjennom dem nå nylig.

Handlingen i Godchild serien er basert i 1800-tallets London og rundt Lord Cain Hargreaves. Familien hans har en mørk fortid, og sammen med søsteren hans Mary Weather og tjeneren Riff, ender de ofte opp med å undersøke mysteriøse mord som skjer rundt dem.

De tre bøkene jeg har lest til nå i serien, er fullt brukbare, spesielt hvis en er interessert i krim og gothiske elementer. Jeg ville ikke anbefalt serien for unger, men den kan passe for voksne og eldre tenåringer.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge