Topp 10 Tirsdag; Bøker som får deg til å tenke



Bloggen The Broke and the Bookish har en topp ti spalte hver tirsdag. Denne gangen var det inn under temaet "Bøker som får deg til å tenke". Her er min liste.

  1. Tirsdager med Morrie av Mitch Albom
  2. The Five People You Meet in Heaven av Mitch Albom
  3. Kors på halsen av Camilla Heiberg Nilssen og Helene Storm
  4. The Buddha, Geoff and Me av Edward Canfor-Dumas
  5. Anne Franks dagbok
  6. Cellisten i Sarajevo av Steven Galloway
  7. Ronja Røverdatter av Astrid Lindgren
  8. Ringeren i Notre Dame av Victor Hugo
  9. Maus av Art Spiegelman
  10. Gypsy Masala av Preethi Nair

Comments

  1. Så flott liste:D Anne Franks dagbok, får virkelig meg til å tenke også:) Ronja Røverdatter er en av mine favoritt bøker fra jeg var liten og er det enda, får meg til å tenke den også:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk for det, men problemet er jo at det er så mange (bra) bøker som får en til å tenke. ;-)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge